Kaupallinen yhteistyö: Suomen tyytyväisimpien asiakkaiden POP Pankki on palannut Poriin!
Asiakkaat ovat valinneet POP Pankin Suomen parhaaksi pankiksi jo huikeat 11 kertaa peräkkäin. Suomen paras pankki palvelee kauppakeskus Puuvillassa.
Asiakkaat sen tietävät: POP Pankista saa Suomen parasta pankkipalvelua. Pankkialan vuosittaisessa EPSI Rating asiakastyytyväisyys -kyselyssä POP Pankki on saanut parhaat pisteet jo huikeat 11 kertaa peräkkäin! Palaute on sama niin henkilö- kuin yritysasiakkailtakin.
Yritysasiakasvastaava, rahoituspäällikkö Niko Nummelin on iloinen siitä, että Satakunta on yrittäjävoittoinen maakunta, jossa myös PK-yritykset voivat kukoistaa.
POP pankki Suomen osuuspankki palvelee koko yrityksen elinkaaren ajan, on sitten kysymys rahoituspalveluista, maksuliikennepalveluista, vakuutuksista, testamenttiasioista tai sijoittamisesta.
Jokaista asiakasta palvelee nimetty yhteyshenkilö, jonka asiakas tavoittaa suorasta puhelinnumerosta.
– Asiakkaat arvostavat sitä, että reagoimme nopeasti heidän yhteydenottoihinsa. Tapaamiset järjestyvät nopeasti ja joustavasti, joko pankissa, yrityksen toimitiloissa tai verkossa, Nummelin sanoo.
POP Pankissa uskotaan, että pankin on oltava paikka, jonne on matala kynnys ottaa yhteyttä tilanteessa kuin tilanteessa. Varsinkin meneillään olevassa kustannusten nousukiidossa ja mahdollisissa maksuvaikeuksissa on tärkeää, että asiakas kertoo tilanteestaan pankille hyvissä ajoin.
POP Pankin asiakkaat arvostavat sitä, että pankkineuvotteluihin pääsee nopeasti. Johanna Vallinen ja Niko Nummelin palvelevat Porin toimipisteessä.
Elämäntilanteet vaihtuvat, tuttu pankki palvelee
Asiakasvastaava Johanna Vallinen tuntee hyvän pankkisuhteen salaisuudet:
– Raha-asioista ei ole aina helppoa puhua ja avautua vieraalle ihmiselle. ¬Siksi asiakaspalvelijan on ansaittava asiakkaan luottamus. Sitten kun luottamus on ansaittu, yhteistyö on todella sujuvaa ja mutkatonta, Vallinen kertoo.
Pankkineuvotteluissa on kyettävä näkemään ihminen lukujen takana. Elämäntilanteet vaihtuvat, ja pankki on mukana niissä kaikissa.
– Joskus tulee perheenlisäystä, ja joskus työttömyyttä tai kuolemaa…
Jotkut prosessit, kuten esimerkiksi lainahakemukset voivat olla työläitäkin. Vallinen on oppinut lukemaan asiakkaitaan. Kun vastapäätä istuvalla alkavat kulmakarvat kohota, hän tietää, että nyt täytyy hidastaa tahtia.
Mutta kun kaikki kaavakkeet on täytetty ja allekirjoitettu, lainat saatu ja asunto ostettu, olo on mahtava molemmilla osapuolilla.
– Kun asiakas sanoo ”kiitos” ja oikeasti tarkoittaa sitä, kyllä se saa omassa rinnassa aikaan pientä hykerrystä. Tämä työ ottaa paljon, mutta antaa enemmän, Vallinen sanoo.
Kehittynyt ja kasvanut paikallispankki on palannut Poriin vuosien jälkeen, ja palvelee kauppakeskus Puuvillassa uudella nimellä: POP Pankki Suomen Osuuspankki.
Pop Pankki Suomen Osuuspankin tase 1,5miljardia
POP Pankki Suomen Osuuspankin toimitusjohtaja Timo Kalliomäki kertoo, että POP Pankin juuret ovat Etelä-Pohjanmaan seutukunnassa Suupohjassa. Viime kesänä Suupohjan, Liedon ja Piikkiön Osuuspankit yhdistivät voimansa. Näin syntyi POP Pankeista suurin, POP Pankki Suomen Osuuspankki. Uuden pankin tase on 1,5 miljardia euroa ja se työllistää noin 140 henkilöä.
– Asiakkaiden suuntaan yhdistyminen näkyy lisääntyneinä resursseina asiakaspalvelussa. Myös asiantuntijapalveluiden tarjoamiseen on nyt entistä paremmat resurssit, Kalliomäki sanoo.
Kehittynyt ja kasvanut paikallispankki on palannut Poriin vuosien jälkeen, ja palvelee kauppakeskus Puuvillassa uudella nimellä: POP Pankki Suomen Osuuspankki. Satakuntaan POP Pankki palasi asiakkaidensa pyynnöstä. Satakuntalaisia asiakkaita on riittänyt läpi vuosien, vaikka pääkonttori sijaitsee Etelä-Pohjanmaalla.
POP Pankki Suomen Osuuspankki Porin konttori:
Johanna Vallinen, johanna.vallinen@poppankki.fi, 020 166 6433
Niko Nummelin, niko.nummelin@poppankki.fi, 020 166 6269
Kauppakeskus Puuvilla, Siltapuistokatu 14, 28100 Pori