Marimekko avaa brändimyymälän Puuvillaan
Kauppakeskus Puuvilla päättää 10-vuotisjuhlavuotensa näyttävästi uuden vuokralaisen julkistukseen.
Suomalainen designmerkki Marimekko avaa konseptimyymälän kauppakeskukseen. Myymälän avajaiset ovat tulevana keväänä. Remontti katutason liiketilassa alkaa heti helmikuussa.
– Kulunut vuosi on ollut kauppakeskukselle vilkas mutta myös haastava. Nyt on saavutettu tietynlainen välietappi, kauppakeskusjohtaja Tiina Justén kertoo.
– Jotta pysymme mukana kaupan alan jatkuvassa muutoksessa, täytyy meidän osata uudistua. Jatkuvasti pitää kehittyä ja kehittää uutta, vaikka välillä prosessit ovat hitaita. Lisäksi vastuullisuus on tärkeässä roolissa kaikessa tekemisessämme, hän jatkaa.
Tänä vuonna Puuvilla on saanut kolme uutta merkittävää toimijaa ja uudistanut palvelutarjontaansa
entisestään. Alkuvuodesta auennut Kultajousi toi kauan kaivatut kultasepänliikkeen palvelut kauppakeskukseen. Joulukuun alussa kotimainen hampurilaisketju Friends & Brgrs aukesi keskelle Puuvilla Areenaa ja samalla muutti ostosmiljöötä merkittävästi. Nyt loppuvuodesta vahvistui uusi Marimekon myymälä.
Vuosi 2023 oli kaikkien aikojen ennätysvuosi kauppakeskuksen historiassa sekä myyntien että kävijämäärien suhteen.
– Tänä vuonna näyttää, että pysymme tässä hyvässä tuloksen tasossa. Odotukset ovat tietysti korkealla. Uskomme pääsevämme vähintään viime vuoden tasolle sekä
kävijöissä että myynnin tuloksessa, Justén summaa