KARLA – kaikki merkit kuntoon
Asiakaslähtöisyyteen panostava monimerkkikorjaamo suuntaa uudelle vuosikymmenelle hyvistä lähtökohdista.
Autoa pidetään perinteisesti huonona sijoituksena, sillä sen arvo laskee nopeasti. Arvonlaskua voi kuitenkin hillitä. Ajoneuvon kuntoa ja myöskin jälleenmyyntiarvoa on mahdollista pitää korkealla säännöllisillä ja asiantuntevilla huoltotoimilla.
Korkealaatuista, nopeaa ja luotettavaa huolto- ja korjauspalvelua tarjoaa S-ryhmään kuuluva valtakunnallinen monimerkkihuoltoketju Karla. Vuonna 2011 perustetun Karlan toimipisteet löytyvät Porissa Tikkulasta Kodin Terran yhteydestä sekä Mäkipuistotieltä Kartanonmäestä. Niiden lisäksi Karla tarjoaa maakunnan alueella kokonaisvaltaista palvelua Huittisissa, Kankaanpäässä ja Raumalla.
- Muutto Tikkulan moderneihin tiloihin on osoittautunut oikeaksi ratkaisuksi. Mennyt vuosi oli muutenkin Karlalle kaikella tapaa positiivinen. Olemme saavuttaneet vankan jalansijan Satakunnan alueella. Asiakkaiden tyytyväisyys ja luottamus näkyy myös palautteesta. Mittaamme säännöllisesti asiakastyytyväisyyttä 0–10 asteikolla. Viimeisin tulos oli rohkaiseva 9,3. Sitä lähdemme tällä vuosikymmenellä entisestään parantamaan, kertoo Karla ryhmäpäällikkö Jouni Vahala.
Yhteensä Karlan palveluksessa työskentelee Satakunnan viidessä toimipisteessä tällä hetkellä 25 alan huippuammattilaista.
- Meille tärkeintä on tyytyväinen asiakas. Kokenut henkilökuntamme palveleekin jokaista meille tulevaa mahdollisimman täysipainoisesti, joustavasti ja ripeästi, sanoo Vahala.
- Kannattaa ehdottomasti kurvata Karlaan. Meidän asiantuntevan huolto- ja korjauspalvelun avulla ajoneuvon suorituskyky, luotettavuus, kestävyys, turvallisuus ja jälleenmyyntiarvo pysyvät parhaalla mahdollisella tasolla, korostaa Vahala.
Karlan ensiluokkaiseen palveluun ja henkilökunnan vankkaan ammattitaitoon siis luotetaan. Satakunnan toimipisteisiin tullaan Vahalan mukaan kauempaakin.
- Asiakkaat tietävät meidän vahvuutemme. Karlan vahvoja ja arvostettuja valtteja ovat asiakaslähtöisyys, helppous, vaivattomuus, täsmällisyys ja tuotteistetut palvelut. Karlan valinnut tietää mitä saa, vakuuttaa Vahala.
Tehokas varaosalogistiikka ja laaja automerkkien hallinta on tärkeä osa Karlan ammattitaitoa.
- Huoltotöissä käyttämämme varaosat ja tarvikkeet vastaavat autosi alkuperäisiä osia. Huollamme autosi aina takuun säilyttäen. Autojen kohdallakin tekniikka menee huimaa vauhdilla eteenpäin. Teknologian kehitys vaatii jatkuvaa henkilöstön kouluttautumista. Karlalla koulutukseen – samoin kuin laitteisiin – panostetaankin täysipainoisesti.
Vahalan mukaan noin 80 prosenttia Karlan palvelut valitsevista on yksityisasiakkaita. Myös yritysasiakkaiden määrä on kasvussa.
- S-ryhmä on meille monella tapaa tärkeä tukiranka. Asiakasomistajana Karlan palveluita käyttävä saa paitsi erinomaisia etuja, myös Bonusta kaikista ostoista, huollon palveluista ja tarvikkeista. S-Etukortilla maksamalla asiakas saa meillä luonnollisesti myös maksutapaetua, muistuttaa Vahala.